Daniel Lecerof 80.11.04-11.03.04

Vi har inte fått dödsorsaken på papper än. Men troligen dog han av en överdos. Han var sliten av att ha druckit och drogat i många år så det kan ju vara så att kroppen inte orkade längre. Det behöver inte vara så att man får i sig för mycket och dör av det. Många verkar tro att så är fallet och att om man bara håller sig till “rätt” mängd så är det inte farligt. Frågan kommer kanske alltid finnas kvar: om han gjorde det “på flit” eller inte. Alla hans kompisar (som jag pratat med) är säkra på att det inte var självmord. Jag har inte riktigt bestämt vad jag tror än. Jag måste vänta på provsvaren från rättsmedicinsaka. Jag vill veta... men jag förbereder mig på att vi aldrig kommer få veta hela sanningen.





Kommentarer
Postat av: markkus

gick in på hans facebook sida igår och såg vad alla hade skrivit , han var en schysst kille. och funderade varför han inte tittat förbi för han brukade komma ibland och hälsa på sugen på en kaffe.

2011-06-10 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0