Bilder från Cashmere!

Har tänkt på en kille så himla mycket sen brorsan dog och igår skrev jag mail till honom. Det är han som är på bild här ovan, Mattias Pettersson heter han... eller det kanske är fler som känner honom som "Cashmere" :P Han var en av min brorsas absolut bästa kompisar. Hur som helst så skickade han en massa bilder på Daniel. Kan inte låta bli att lägga upp dom här. Känns så bra att ha allt om Daniel samlat på ett ställe :P





Alla bilder från Cashmere är tagna mellan 2003-2005.


Lille-john och Daniel




Rastamannen Cash och Daniel :)




Cashmere, tror han i mitten heter Anton och så fina Daniel




Oh Daniel har Peschas låt "surf soda" på tröjan!! Love that song! <3





Jocke Engdahl.. också en nära kompis till Danne. Och liksså Winther och Lille-John!
En kram till er, om ni läser detta :P




en pigg Jocke och en trött (?) Daniel :)



Tack världens bästa Cashmere för bilderna! Är det fler kompisar som har foton så
hör gärna av er!


Det kommer säkert komma upp fler bilder snart. Jag har en del fotoalbum i källaren som
jag har tänkt gå igenom så småning om. Det är så trevligt med kort. Man minns allt de
roliga och fina med honom då :)

Kommentarer
Postat av: rosa lövling

Tack!

Båda två! Cachmer för att du skickade dom till Sofi, och Sofi för att du lägger upp dom här. Det är som du skriver skönt att samla allt!

Kram :-)

2012-03-16 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0