"Så jäääääävla orättvist!"

Drömde om Daniel inatt och vaknade med "tårsmulor" i ögonen.. Simon sprang runt och lekte lite för sig själv och David halvsov. Så kom alla tankar tillbaka om saknad, orättvisa, skuld och allt allt allt allt...

Någon timme senare gick jag in på fejan och såg att Daniel Wallon dött. Hans fru Rikka är gammal skolkamrat med mig och hennes text "Så jäääääävla orättvist" tycker jag säger en hel del. Det bara tar slut och stopp och punkt och så är någon borta. Det är så konstigt, så overkligt och väldigt orättvist!

När vi städade ur Daniels lägenhet så tog alla minnessaker. Jag tog Daniels lilla "fingerskateboard" som jag alltid har i min väska. I början, när allt var så overkligt, så kände jag ibland efter om den låg där... hoppades att den inte skulle göra det. Så gjorde jag även i drömmen om Daniel inatt.. jag tog upp den och Daniel och jag tittade på den. Sen vaknade jag.

Nu ska jag och mamma till graven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0