Graven: Johanneskapellet

Upp för denna trapp och direkt till vänster finns Daniels grav.
Pappa valde den absolut bästa platsen, för den är så nära Daniels bostad.




Här ser ni mamma Rosa som grejar med lite blommor. (Simon i bakgrunden)





Ja... vad ska jag skriva. Jag blir bara fylld av sorg.. Jag tänker på att Simon kanske inte kommer minnas Daniel så länge till. När vi tittar på kort så pekar han och säger "Dånel" men jag vet inte hur länge en tvååring kan minnas... Och på ett sätt är det ju bara bra att han inte förstår vad som hänt. Men för det vill jag ju inte att han ska glömma bort sin morbror.



Jaaa så här såg graven ut denna dag. Fint, trots att det inte finns någon gravsten än. Pappa skulle ringa på måndag och kolla när den kommer. Hoppas snart.





Bara så ni vet så har jag har en hel del bilder kvar att lägga upp på Daniel. Men det får ta den tid det tar.. just nu har jag knappt om tid eftersom David har ont i ryggen (diskbråck på två ställen) så är det en del att pyssla med här hemma. Jag får verkligen känna på hur det kan kännas att vara singelmamma! Puuuuuuuuh! Men jag ska inte klaga, det blir bättre och bättre och idag har David till och med lagat mat! Gooood mat.. Simon åt som en oxe :) Och sen har vi ju fått hjälp av många snällisar... Tack till er: 

mamma
pappa
Håkan
Cornelia
Michael
Malin 

Och tack till alla andra som hör av sig och tänker på oss! 

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: petra

Har inte sett din blogg innan, den är jättefin! Jag sitter och gråter när jag läser om allt, jag tänker ofta på er, även om det kanske inte hjälper er speciellt mycket med mina tankar... men jag vill iaf säga att jag tycker om dig jättemycket om utan dig hade mitt liv i Köping varit extremt tråkigt.

2011-05-15 @ 08:54:22
URL: http://petrasandellsliv.blogg.se/
Postat av: sofi

Tack Petra, det samma! Kram!

2011-05-15 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0