Nu så...

...har jag fotat och fotat hela eftermiddagen. Blev ganska ok ändå tack vare solen som lyst med sin närvaro hela dagen :)


De flesta korten jag fotat idag har varit ur minnesboken som mamma gjort om Daniel. Så här ser den ut.




Ser ni hur han går på linan? Det övade han stenhårt på en sommar och vipps kunde han. Shit.. han hade sååå lätt att lära sig vissa saker...


I denna minnesbok finns bilder på honom från att han var liten bebis. Det finns några tidningsutklipp och en och annan dikt. Släkt och vänner har också skrivit i den, som en sista hälsning till honom. Jag har inte skrivit något.. än.. vet inte vad jag ska skriva till honom. Han är ju ändå inte kvar... Men jag har "pratat" med honom när vi var och såg honom för sista gången. Det var i kapellet på Köpings lasarett. Jag valde att vara själv med honom en stund, och då sa jag allt som jag kände och tänkte. Så klart var det sjukt jobbigt, men det kändes skönt efteråt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så otroligt fint du har skrivit. jag har läst alltihop och förstår på ett sätt hur svårt ni har det ,men på ett annat sätt så förstår jag att man kan aldrig kan sätta sig in i eran situation. Det blir många tankar som kommer och man undrar varför. Ibland förstår man inte meningen med det som händer.

en stor kram från mig Marie Egerth

2011-04-20 @ 20:58:07
Postat av: Sofi

Tack Marie! Kramkram!

2011-05-05 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0