Välkommen till min nya blogg!

Jag startar denna blogg dels för att en del frågat efter bilder på min bror.. Jag ska leta rätt på de bilder vi har och lägga ut till er här. Men mest startar jag nog bloggen för min egen skull. Ett sätt att bearbeta och försöka acceptera det hemska som hänt.

 

Först förlorade vi honom en gång.. till drogerna. Och för lite drygt en månad sedan förlorade vi honom igen.. till döden.

 

 

Har försökt fota de kort vi har hemma. Vill ju få in dem i datorn på nåt sätt... Men det blev inte så bra, ska försöka imorrn igen, när det är lite ljusare.. men jag lägger upp en som redan finns på fejan så länge. Denna är tagen av hans faster Gina på ett bröllop sommaren 2009.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0