Skatefilm

För ett tag sedan fick jag ett mail av Flod. Det är Daniels kompis. Dom bodde ihop ett tag. I just denna lägenhet som jag bor i nu faktiskt :) Hur som helst så frågade Flod om han fick lägga upp en skatevideo till Daniels minne. Så himla snällt och så klart ville jag att han skulle göra det. Det är en massa olika som skatar, Daniel är allra sist. Det brukar tydligen vara så i skatefilmer att den bästa åkaren visas sist...

http://www.youtube.com/watch?v=2xoge7jfb6o

Jag skrattar och gråter när jag ser på videon. Det framkallade en hel del minnen. Daniel har visat mig denna film förut och att se den igen var som att vara tillbaka där i hans rum. Jag kan med lätthet höra hans röst komentera det som var på filmen. Och hans höga, busiga skratt... åt Snus-Håkan som sjungen 10 000 röda rosor :) När jag och brorsan bodde ihop så sa han ofta så där: "kom och kolla här på detta tricket" :) Som om jag fattade något av det där liksom. Så ropade han mitt namn så lustigt också. Inte Sofi med ett "O" utan mera typ "Söööööfi" hehe



Kommentarer
Postat av: rosa lövling

ja, jag minns!

Jag minns en som blev arg när han ropade med öööööööööööö!

Skönt med minnnén.

Minnen har man alltid kvar.

Vilket fint kort du hittat!

Ni är SÅ fina!

Kram lilla hjärtat.

Oj, titta på kortet, se linjerna i ditt ansikte, börja mellan ögonen och följ ögonbrynen, ner över kinderna och till hakan. Ett hjärta!Gör likadant på Daniel, ett hjärta till! :-) Kram

2012-02-08 @ 21:37:17
Postat av: Sofi

hihi ja det är klart jag blev!!

vad gullig du är som "hjärtar oss" i ansiktet!

Vi gör typ samma min på kortet ju :)

Kramkram mamma!

2012-02-09 @ 09:40:26
Postat av: rosa lövling

Ja det gör ni ju!

Det är därför jag ser hjärtan i bådas ansikte!

Ni är SÅ fina.

Kram

2012-02-10 @ 17:51:07
Postat av: Tomas

Haha, jag kommer ihåg precis hur han ropade på dig. Kommer även ihåg att du inte tyckte om att han kokade korv i din vattenkokare :)

2012-02-10 @ 20:53:33
Postat av: Sofi

jaaa jusst ja nu minns jag!! Han och hans idéer va :) Korvsmak på te är ingen delikatess direkt haha

2012-02-10 @ 21:44:13
Postat av: Tomas

Både jag och Danne tyckte att det var en finfin idé.

2012-02-10 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0